Alla inlägg under juni 2010

Av Lisa Andersson - 4 juni 2010 13:04

hejsi :)


Jobbade igår, helt underbart kul var de. fick ha miniflyg igår så de va lite mer folk runt mig och timmarna gick fortare än när jag hade hoppborgen. Solen sken som faan och hela dagen var underbar bara.. Brände mig dock rejält på armarna men de har böjat svalna idag, kunde iaf duscha idag.. haha.


nu sitter ja och är mest less för att "nya" telefonen har pajjat IGEN! har ingen aning om vad som är fel, den funkade halv nio o morse och sen så vakna jag i lite senare o då va hela skärmen svart. de lyser bara när man stoppar i laddaren och den går inte att starta.. så nu har ja inga nummer igen. färhoppningsvis startar den i igen sen. den har ju varit lite konstig när den varit varm så få se om de kan vara nå sånt..


nu ska jag göra mig lite lunch, magen gör lite ont så antar att ja är hungrig.. haha..


GRATTIS ALLA STUDENTER I HÄRJEDALEN IDAG, hoppas dagen blir underbar, nu när ni just kommit ut ur kyrkan och snart ska kliva på vagnarna.. <3

Presentation


Heejsan :D

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

you and me

Daisypath Anniversary tickers

Ovido - Quiz & Flashcards