Alla inlägg under maj 2010

...

Av Lisa Andersson - 31 maj 2010 21:53

hejsi :)


faan va trött liisa är idag, sov inte mycket i natt och va uppe tidigt och skulle åka på trip med mamma och caine till s-viken och valbo idag :)

caine skulle klippa sig och de skulle köpa examenskläder te han.. så då passa ja på att följa eftersom ja iaf bara sitter här hemma just nu.


i morgon kommer lillskiten kevin hit igen, få se vad vi hittar på. och på torsdag får ja äntligen jobba igen :D:D:D ska bli så skööönt. hoppas att jag får en lätt karusell då :P ehehe

man är ju lite nervös för att man ska göra något fel, för de vill man ju verkligen inte.


jag har värsta kreving för starkt som jämt innan rödaveckan, de är helt sjukt va sugen jag bli på jätte stark mat. Liite mycket info kanske.. Men iaf, så lagade vi nå wook med nudlar och massa starka grejjer idag och till min besvikelse är ja så förskyld att ja inte känner de starka.. så i morgon gör jag ett nyttförsök :P hehe


neee nu ska ja städa av i "köket" liite o sen ska jag SOOOOOOOOVA..


natti natti




Av Lisa Andersson - 30 maj 2010 12:17

Hejsi :)


dålig uppdatering nu igen :P


Måndag: va jag ner på stan och träffa rickard en sväng, sprang på anija på vägen tillbaka och bestämmde att vi skulle hitta på något senare i veckan. sen träffa jag daniel stod och prata lite med han. sen hem och packa upp lite mer kläder.


Tisdag: Satt ja hemma och plocka i mina saker lite, sen gick jag ner på stan och kika i brist på annat..


Onsdag: plocka i de sista grejerna och va ner på stan och va med anija till halv sex och köpte ett par skor, ett nagelack och ett linne. sen hem och laga mat och hjärtat :)


Tosdag: va ja bara hemma och plocka lite. sen åka ja ut till mamma i ockelbo och myste massor och prata. åkte tillbaka till gävle till 20.00 då hämta max mig så åkte vi och skjusa en kompis till han sen släppte han av mig på stan så gick jag och petra och handla lite på tjejkvällen på stan.. hitta massa fint.. en bikini, en kjol och ett linne :)


Fredag: gick på långpromenad träffa på en kompis satt och prata med han några timmar..


Lördag: Jobba (Y) underbart var de, första dagen på furuvik. jag hade hand om hoppborgen o eftersoom dom öppna parken var de inte så mycket folk men 700 st var de väl iaf som va där.. sen på kvällen åkte vi ut till sandviken och körde värsting fiat :)


Söndag: bara ta de lungt på dan och snart kommer "mosters" skitunge Kevin. ska vara barnvakt till ikv då pia jobbar.. så vi ska väl hitta på en massa bus :)  dom är på väg nu så jag ska väl plocka lite innan dom kommer..


Idag har jag och maax varit tillsammans i 5 månader, tänk att tiden har gått så fort, helt underbart har de varit och jag hoppas att det kommer bli många många många fler månader tillsammans.. älskar dig hjärtat..


och även Anna och Rolles lilla goo plutt Ellie blir stor idag 5 månader hon med sööt fiian..


Och ett sista grattis till min kära lilla sööta joppe på morsdag. Älskar dig så mycket mamma <3

Av Lisa Andersson - 25 maj 2010 20:28

hejsi :)

nu var de längesen jag uppdaterade igen.

saker som hänt:

* Försöker sluta snusa

* humöret är helt cp

* har flyttat till Gävle


ja det är väl inte allt som hänt men de vilktigaste kanske.. haha..

händer inte så mycket i mitt liv, och att ja humöret är cp är för att ja försöker sluta snusa.


just nu ligger ja i soffan och fetar chips och cola och väntar på att max ska ha på en film och vara lite snäll någongång XD.. snäll är han väl iofsig oftast men ibland inte.. men ja älskar dig ändå sambo. MEN NU FÅR DU HA PÅ EN FILM :P 


bla bla bla ja har ingen aning om vad jag ska skriva, därför uppdateringen blivit dålig på senaste.. men ja skriver väl igen snart om de händer nå vettigt...

Av Lisa Andersson - 2 maj 2010 14:27

i 20 år har du varit min storebror. och världens bästa dessutom. finns inget i hela världen som kan få mig att sluta älska dig min bror. och idag är det din dag, din 23 års dag. tyckte inte alls de va länge sen ja flytta hit oh du bara var 16 år, helt sjukt vad tiden går fort. ha en toppen dag och hoppas du blir glad av presenten :)


GRATTIS STOREBROR PÅ FÖDELSEDAGEN <3

Presentation


Heejsan :D

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

you and me

Daisypath Anniversary tickers

Ovido - Quiz & Flashcards