Alla inlägg under juli 2010

Av Lisa Andersson - 18 juli 2010 13:49

Hejsi :)


Idag åker jag hem till Härjedalen igen, ska bli super kul att träffa pappa och joacim igen. Har saknat dom som faen. Och alla vänner så klart.

Måste bort från Gävle NU på en gång och hällst förra veckan. Men men, jag önskar det fanns något annat sätt att lösa saker och ting på men det fick bli sista utvägen innan man förstör varrandra totalt och man inte ens kan prata med varran..



Mitt hjärta tillhör Max Granath, igår idag imorgon förevigt och en dag !

Av Lisa Andersson - 12 juli 2010 13:18

Hejsan :D


Ojojoj, nu var det jätte längesedan jag uppdaterade. Har jobbat lagmot mycket faktiskt, helt underbart. Snart löning, då ni jävlar.

VAd har jag som är nytt att berätta då Hmmmm.. Har inte gjort så mycket mer än att jobba och varit nere på stan och tagit nån öl haha.. dt lät ju jätte bra men de är så det varit.. Va ute hos mamma i ockelbo fredag till lördag. Åkte ut efter jobbet i fredags och åkte hemme med 20.00 tåget i lördags.. i fredags va det bara lite kvällsmys med film och popcorn och i lördfags va vi ut till ärtan och drack lite kaffe och hälsade på kissebäbisarna och alla andra djur. och ja vågade gosa med en av hästarna.. WIIIHOO för mig *klappapåhuvudet* dock va det lilla rosa en ponny eller nå sådant men ja våga iaf..  efter vi varit där ett tag åkte vi tillbaka till ockelbo och åkte hem till carina och spela tp och åt massa langos *supergott* Och jag mamma och carna vann första omgngen sen åkte ju jag hem.. Firma fest med furvikarna på kvällen där och sen blev de lucky med niclas och sjöng lite karaoke. Ja och nån ramdom människa sjöng "have you ever seen the rain" med ccr.


Om någon timme kommer iaf mina älsklingar pia och kevin hit. Vi ska åka och bada lite och sen ska Pia på möte så då ska Kevin busa lite med "moster" Lisa. och på lördag ska Pia klippa mig sen ska vi ut på stan och titta på massa fulla människor :P hehe. Perfekt lördagsnöje. Och på SÖNDAG är det en speciell dag för då ska jag ÄNTLIGEN åka hem till mina älskade män i Härdal, Papi och Joacim Here i come :D:D LÄNGTAR ihjäl mig snart..


De va ju lite uppdatering iaf.. :D


Seee ya soon.. / Liisa


Max alexander Granath <3

Presentation


Heejsan :D

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

you and me

Daisypath Anniversary tickers

Ovido - Quiz & Flashcards