Alla inlägg under juni 2011

Av Lisa Andersson - 30 juni 2011 20:38

Jag skriver en tanken till dig, min fina. 


Det går inte en dag utan att jag tänker på dig så svårt att förstå att det har gått 4 månader (igår) sen du lämnade oss, saknaden efter dig är uthärdlig men inte det minsta härlig. idag är det en jobbig dag utan dig. För i morgon börjar marknaden och jag kommer som vanligt kolla efter dig, du är med mig hela tiden jag känner det i hela mig, men bara att få se dig en sista gång, där uppe på byn, så glad. Få höra ditt skratt en sista gång ute i solen en varm sommardag. Du älskade sommarn så mycket och varje speciell händelse så är jag på väg att ringa dig och skvallra, men jag hejdar mig när ja ser ditt nummer på skärmen för ja vet att det inte går att ringa. Jag har provat så många gånger nu men karl jäveln i telefon säger bara att nummret inte är i bruk, åååh va de gör mig lite ledsen för ja vill ju höra din röst på telefon svararen..


jag har ett så vackert minne med dig som bara du och jag vet om, det kan ingen någonsin ta i från mig, och varje gång jag känner den extrema saknaden av dig så skriver ja dig ett brevoch tänker på vårt minne och ler en stund.


tack för allt du gett mig, alla underbara minnen och dina vackra ord. Du betyder så otroligt mycket för mig och du är med mig i tanken jämt.


Jag saknar dig så det gör ont i kroppen när jag tänker på dig..

vi ses i helgen på marknaden, jag vet att du är där! <3


I love you

Av Lisa Andersson - 13 juni 2011 22:33

i'm wondering will i ever see you'r


face again, i'm terrified but i'm not leaving !

Presentation


Heejsan :D

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

you and me

Daisypath Anniversary tickers

Ovido - Quiz & Flashcards