Alla inlägg under maj 2011

Av Lisa Andersson - 28 maj 2011 23:54

hade ett fint samtal idag men en så stark och fantastisk människa som sa en sak som fick mig att tänka till idag..


att bara för att du inte är tillsammans med den personen du älskar, behöver de inte betyda att du inte kan finnas kvar för personen, för kärlek är något som alltid sitter kvar, även om det slutar i vänskap.. 


otroligt härlig dag idag faktiskt..



"If you love something, set it free; if it comes backs it's yours, if it doesn't, it never was."

Av Lisa Andersson - 22 maj 2011 21:47

denna helg blev de en sabbvisit i härjedalen <3helt faktastik helg med en jävla massa roliga kommentarer med trevligt folk.. resan upp bestod av matpause och ett lite smått läskigt ljud som liknade en trumpet.. svårt att förklara självahändelsen men kul va de iaf.. fredagen fortsatte med lite prat med pappa, sen drog ja ner till bilsällskapet på wärran och tog en öl :)lördag blev de sveg med pappa på dan, massa prat med mera. sen hem o hälsa på nina och otto och ännu mera prat. sen hem och hjälpa pappa med maten och miintu på altan :) dock tog mjölken slut och de blev en jävla jakt på mjök och när vi väl fick hem mjölk blev de inge miintu iaf.. XD Ja drog till sveg med min älskling pia och ffirade min 1 års dag på ett tragiskt beslut om att flytta från härjedalen och ner till gävle.. Massa prat med henne och tomas inklusiva öl och musik och en massa konstiga statusuppdateringar :D fantastiskt :D så trött idag dock med så värt de för en så fantastisk helg.. nu blire en tidig kväll och ja tänker krypa ner i sängen.. god nattt Rock on !

Av Lisa Andersson - 2 maj 2011 13:02

länge sen ja uppdaterade nu igen :P dålig på de här med att ha blogg tror ja :)

Men men kommer väl en sumering av helgen iaf..


Fredagen började fint utan snus på morgon -_- *suck* Knata upp till affärn och till matte lektion, rulla på fint och efterde skynda ja hem och börja städa litt och packa ner lite saker och gjorde mig klar.. Tog ett bussen till sandviken och börja dricka bärs.. Håk mötte upp mig på station och vi drog på bolaget o sen hem till han och lyssna på musik, spela kort och drack öl och kapten o cola medans vi inväntade freddan och marcos.. Lite prat och förkrök med dom och sen ut på 8ball där de sluta med att jag va den första som blev utkastad, dom andra följde fint efter.. haha lyckat.. Lördag drog vi och käka och vid 13 började resan ner till trollhättan <3.


Pause på IKEA i örebro, vi va väl framme vid 18 eller nå.. Alla skulle duscha och sen drog musiken igång :) Öl, musik och jävligt trevligsällskap..

Drog ner på backstage vid 22 och drack mer öl, på petra och vart ett x antal shots och sluta med ja följde me henne och hennes 2 vänner på ett anant ställe där de blev fler shots och den börjar minnet svika..


* nekad ingång på backstage (tur freddan rädda mig)

* Nån: "Meen liisa va gör du?" jag "Men han var ju ivägen"!

* emma spydde på bussen

* efterfest hos nån turtel

* Håk - "vart är du" jag "jag vet inte, hämta mig".


ganska kortfattad, lägger väl kansk till om ja kommer på nå.. ^^

Men med enkla ord så hade vi jävligt roligt och ja är helt förälskad i stället..


Presentation


Heejsan :D

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

you and me

Daisypath Anniversary tickers

Ovido - Quiz & Flashcards