Direktlänk till inlägg 2 maj 2011

Trollhättan <3

Av Lisa Andersson - 2 maj 2011 13:02

länge sen ja uppdaterade nu igen :P dålig på de här med att ha blogg tror ja :)

Men men kommer väl en sumering av helgen iaf..


Fredagen började fint utan snus på morgon -_- *suck* Knata upp till affärn och till matte lektion, rulla på fint och efterde skynda ja hem och börja städa litt och packa ner lite saker och gjorde mig klar.. Tog ett bussen till sandviken och börja dricka bärs.. Håk mötte upp mig på station och vi drog på bolaget o sen hem till han och lyssna på musik, spela kort och drack öl och kapten o cola medans vi inväntade freddan och marcos.. Lite prat och förkrök med dom och sen ut på 8ball där de sluta med att jag va den första som blev utkastad, dom andra följde fint efter.. haha lyckat.. Lördag drog vi och käka och vid 13 började resan ner till trollhättan <3.


Pause på IKEA i örebro, vi va väl framme vid 18 eller nå.. Alla skulle duscha och sen drog musiken igång :) Öl, musik och jävligt trevligsällskap..

Drog ner på backstage vid 22 och drack mer öl, på petra och vart ett x antal shots och sluta med ja följde me henne och hennes 2 vänner på ett anant ställe där de blev fler shots och den börjar minnet svika..


* nekad ingång på backstage (tur freddan rädda mig)

* Nån: "Meen liisa va gör du?" jag "Men han var ju ivägen"!

* emma spydde på bussen

* efterfest hos nån turtel

* Håk - "vart är du" jag "jag vet inte, hämta mig".


ganska kortfattad, lägger väl kansk till om ja kommer på nå.. ^^

Men med enkla ord så hade vi jävligt roligt och ja är helt förälskad i stället..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Andersson - 23 oktober 2012 23:07

Hm blev inge bättre med uppdatering trots app i telefon. Men i morgon är iaf sista dagen på praktiken tråkigt nog. Kommer sakna ungarna och fröknar. Kanske kan bli en förlängning. Max va gullig och körde mig till minnelunden idag så jag fick ändå...

Av Lisa Andersson - 26 september 2012 19:44

har haft praktik i två dagar nu och de känns toppen att ha något att göra. underbara högljudda ungar. men snart är de helg igen då får man lite pause och stunder att ta in allt somhänder och äntligen har man lite koll på vilken dag de är igen.. ...

Av Lisa Andersson - 24 september 2012 12:50

super kass på uppdatering som vanligt. men de är mycket spm har hänt senaste månaden. blev som bestämt ena dagen att ja skulle åka hem till ockelbo från max och säga upp lägenheten o veckan efter kom han och jonta och hämta alla mina saker. Så nu bor...

Av Lisa Andersson - 13 mars 2012 19:27

Wiiihoo blev lite jobba idag :) Blir dock lite besviken eftersom jag varit där längst som extring inte får jobba men seriöst ALLA andra extringar har blivit inringda. ? Jag som varit där ett år på måndag hade ju hoppats på att få fira det med tok myc...

.

Av Lisa Andersson - 12 mars 2012 14:48

haha jaa jävlar, har suttit här o läst igenom massa inlägg, var ju tok länge sedan jag skrev nå skit nu.. haha  faan förra trollhättan resan var ju ganska högt upp på listan o i helgen var vi där igen för Freddan fyllde år, tok bra överraskningsfes...

Presentation


Heejsan :D

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

you and me

Daisypath Anniversary tickers

Ovido - Quiz & Flashcards