Alla inlägg under mars 2011

Av Lisa Andersson - 24 mars 2011 14:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisa Andersson - 14 mars 2011 10:35

Endast en lugn helg nu, skönt att bara vara hemma och ta de lugnt..

Jag jobbade i fredags så efter de va ja skapligt trött så blev lugn kväll hemma hos mamma med chips mys i soffan :)

Lördags var ja hemma satt och lyssna på musik och tog en glas vin och bara tog de lugnt..


Idag blire upp och möta mamma och gå till mormor en sväng, sen ska jag upp och lämna in papper om att få jobba på förskola på socialkontoret. och sen blire att hjälpa Moster att flytta.


Och ikväll kommer kanske älsklingen min hit och umgås nån timme :)


Om de går som jag vill så åker jag hem till pappa på torsdag :D Som ja längtar. Så ja hoppas verkligen det går som jag vill så jag får komma hem till min älskade pappa och storebror en sväng <3

Av Lisa Andersson - 7 mars 2011 21:20

Jaha ja inte mycket att säga som vanligt. Va inne i Gävle i helgen och hälsa på litt.. Limpan fyllde 21+ så födelsedags fest hos han i Fredags och i lördags blev de hemma häng med öl och folk och sen bar de av ut i kylan en sväng för mera öl och x antal cheesbörjare på vägen hem..


I veckan blire inte så mycket mer än vanligt.. Matte tisdag fredag, kika efter jobb som vanligt varje dag och på onsdag blire roadtrip en sväng..

Annars händer de väl inge mer spännande..


Snart snöran hemma också, funderar på att åka upp den helgen och hälsa på litt.. Har sån sjuk hemlängtan just nu så de skulle vara så skönt att få träffa pappa lite :D


Av Lisa Andersson - 1 mars 2011 15:06

lite väl längesedan man updaterade på den här bloggen nu kansk ;P

Får väl ta och skriva nån rad för ett tidsfördriv..


Händer inte så sp mycket just nu, men har iaf varit nere på ostpacken och skrivit upp mig som vikarie och ska till soc i morgon och skriva upp mig som vikarie för barnomsomrgen.. Fick tips att dom sökte folk där..


Börjar bli på tok för trist att inte ha något att göra om dagarna nu. Dock springer ja ju runt och hjälper morsan att bära med mera så man sitter ju inte bara på rövva iaf..


Har bestämt mig för att det ska bli en tripp hemöver snart också, har lite hemlängtan igen och saknar fader och bror massor..

sen vill ja träffa alla vänner också :D (Y)


Slänger upp en gosig låt också..



Hadä bäst..

Presentation


Heejsan :D

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

you and me

Daisypath Anniversary tickers

Ovido - Quiz & Flashcards