Alla inlägg under september 2010

Av Lisa Andersson - 28 september 2010 22:43

Kollat på film med Rickard ikv, lika trevligt som vanligt, gick dock hemt idigare än vanligt ;P Ska in till stan i morgon och ville gärna duscha ordentligt. Va och simma idag och klor är fan inte snällt mot kroppen.. i fall ni ville veta de. :P

Just nu sitter ja och kikar på CSI och är allmänt tankespridd som vanligt. Eftersom ja ska in till stan i morgon ska jag kika om ja hittar nå fint också :) eller så bara kika runt lite. Inte såatt ja har nå bättre för mig ändå.


Btw så letar ja fortfarande efter lägenhet, men funderar starkt på att ta ett rum bara i Berghs gammla företagshotel, mest för att bara kunna ha något som är lite jag runt om kring mig. Och att kunna få sova i en säng varje natt igen. Soffan är inte riktigt snäll mot min rygg..


Har ingentligen inte så mycket mer att säga men JOACIM ANDERSSON JAG SAKNAR DIG !



Alla vill att du ska var på ett visst sätt..

Du ska betee dig på ett sätt för att göra

någon till lags. Du ska inte säga vissa saker

eller umgås med vissa människor för det är

bara fel.. VARFÖR MÅSTE DET VARA FEL !

Jag vill bara vara mig själv kan ja inte få vara de då? 







Av Lisa Andersson - 23 september 2010 11:24

Sitter ute i Ockelbo som v anligt och gör itne mycket, kikar efter nå jobb man kan söka te och nördar musik och facebook :D Kom hem från stan för 2 timamr sen kanske, satt på station och vänta i en timme ungifär :)


Helt under bar kväll igår föresten för dom som känner att dom vill veta de :D God mat, film, prat och massa mys. Varför ska allt kännas så bra igen nu när det är som de är "/ jobbigt äre men sötpucko gillar gullmongo i alla fall :)


ikväll blire badet med mamma, lillebror och carina. simma simma simma, ska väl även fixa medlemskap på gymet tror ja eller om ja ska göra de nästa vecka när lönen kommer.. :)


och på måndag börjar ja min kurs inne i stan, ska bli super kul :D:D


HEjsi :D / Liisa



Du vet vem du är <3

Av Lisa Andersson - 15 september 2010 18:39

Nu är ja hemma i Härjedalen igen.. Bestämmde mig i Måndags lite sabbt att ja skulle åka upp så ja packa och for upp igår..

Har med att träffa en del än iaf och ska väl träffa fler innan ja åker till Gävle igen.

Så mycket att göra på så lite tid..

Ikväll vet ja inte riktigt vad som sker än men nå blir de iaf :D




There's something you should know
My heart belongs to you
I know you coulda found a better girl
I'll love you till the day I die
I swear to God it's true


/ Du vet vem du är !

Av Lisa Andersson - 12 september 2010 13:05

Ursch va ja är dålig på att uppdatera.. Men nu är iaf sesongen slut på furuvik :( Jätte tråkigt men det har varit en helt underbar sommar där ute.. Träffat nya vänner och bara allmänt underbart har d varit.. Som ja skrev sist så har ja blivit rödhårig igen, och big chock MAMMA HAR KIPPT AV SIG MASSOR MED HÅR !! :O meen hon blev super sööt :D


I fredags blev vi bjudna på sesongsavslutning av furuvik ner till Grönanlund, de va super kul, trots duggregnet och allt kaos. Men jag Sofie och Erkan hade bra kul iaf :) Det kommer väl bilder på massa olika saker antingen här eller på facebook..

Och i går spenderade ja kvällen med Rikko med massa film, prat och tok som vanligt.

Så det har varit en toppen helg förutom vissa undantag meen sånt ordnar sig väl någongång de med tänker ja.. :)


Ikväll blir det eventuellt möte, beror väl lite på. Det skulle behövas lite sinnesro i denna kropp en stund just nu..


NU ska ja duscha och trycka i mig ett paket nudlar *MUMS*

Det kommer väl mer uppdatering så småning om :P


Pussssssssss / Liisa

*i will always love you*

 

LITE BILDER DÅ !

 

 Miiin fiina mamma       Ja bilden talar väl för sig själv igentligen.. Man blir tyfligen ganska galen av att bo i lag med min mamma.. Det är ganska bevisat !

Ovido - Quiz & Flashcards