Alla inlägg under mars 2012

Av Lisa Andersson - 13 mars 2012 19:27

Wiiihoo blev lite jobba idag :) Blir dock lite besviken eftersom jag varit där längst som extring inte får jobba men seriöst ALLA andra extringar har blivit inringda. ? Jag som varit där ett år på måndag hade ju hoppats på att få fira det med tok mycket jobb meen inte dom då tydligen.. Men Vissa sa att jag skulle dra mig dit i morgon iaf o jobba fast "ingen" sagt att jag ska. Så då gör jag väl de då så får dom väl säga vad dom vill ^^.. Hade en fin disskution om de med 3 andra jag jobbar med o dom tyckte iaf att jag skulle gå dit.. Är ju synd om det ska börja krongla för fan man trivs som där som fan trevliga arbetskamrater och roliga chefer och när man väl vant mig med det slitsamma tänker man ju inte på de längre häller. :D Vore trist som satan att få sluta..


Men till annat så har det väl inte hänt så mycket annat idag tok prat med morsan och diskning. Ska väl hoppa jämfota in i duschen snart o laga lite lunch tills i morgon och sen bänka sig framför tv:n igen och kanske lyckas titta på hela avsnittet av desperata hemma fruar denna gång.. :P Å så hoppas jag sjävlklart att de inge är några planet rubbningar i natt så jag får sova som normat folk :D 


Vi kör en natt visa för de oxå.. 


.

Av Lisa Andersson - 12 mars 2012 14:48

haha jaa jävlar, har suttit här o läst igenom massa inlägg, var ju tok länge sedan jag skrev nå skit nu.. haha 

faan förra trollhättan resan var ju ganska högt upp på listan o i helgen var vi där igen för Freddan fyllde år, tok bra överraskningsfest blev de.. o lördagen var inte dålig den häller.. 


Får nog fan försöka komma ihåg o skriva lite här oftare igen, har ju fan iaf inget bättre för mig just nu när de är kasst om jobb. Meeen de kanske ändrar sig igen snart :) 

Jag skulle städa, o jag började ju iaf men sen fastna jag i musiken och blev nyfiken på annat.. haha lika likt mig som vanligt de, rörigaste huvvet i världen tror ja ^^ 


Presentation


Heejsan :D

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

you and me

Daisypath Anniversary tickers

Ovido - Quiz & Flashcards