Direktlänk till inlägg 23 oktober 2012

minnen r det bästa.

Av Lisa Andersson - 23 oktober 2012 23:07

Hm blev inge bättre med uppdatering trots app i telefon. Men i morgon är iaf sista dagen på praktiken tråkigt nog. Kommer sakna ungarna och fröknar. Kanske kan bli en förlängning.

Max va gullig och körde mig till minnelunden idag så jag fick ändå ett ljus för min ängel som fyller 68 år idag.SSjukt att de redan gått ett och ett halvt år. Men glad jag vet att du äntligen slipper lida. Och har mina tankar om att du hoppar omkring i en lång vacker linne klänning och dansar och sjunger högt och mår bara underbart.

Så det var en födelsedag på lunden avklarad med ett leende på läpparna och minnen i huvudet. Så som det alltid kommer vara. För snart är det dags för 100 års kallad för finaste farfar oxå. Minnen som håller lyckan vid liv. Så det ska bli kul att få fira den oxå.

Men ni är saknade nå fruktansvärt.

Nu blir det att krypa ner i den stora sängen krama.om min gubbe och se fram emot en underbar dag i morgon.

Kram liisa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Andersson - 26 september 2012 19:44

har haft praktik i två dagar nu och de känns toppen att ha något att göra. underbara högljudda ungar. men snart är de helg igen då får man lite pause och stunder att ta in allt somhänder och äntligen har man lite koll på vilken dag de är igen.. ...

Av Lisa Andersson - 24 september 2012 12:50

super kass på uppdatering som vanligt. men de är mycket spm har hänt senaste månaden. blev som bestämt ena dagen att ja skulle åka hem till ockelbo från max och säga upp lägenheten o veckan efter kom han och jonta och hämta alla mina saker. Så nu bor...

Av Lisa Andersson - 13 mars 2012 19:27

Wiiihoo blev lite jobba idag :) Blir dock lite besviken eftersom jag varit där längst som extring inte får jobba men seriöst ALLA andra extringar har blivit inringda. ? Jag som varit där ett år på måndag hade ju hoppats på att få fira det med tok myc...

.

Av Lisa Andersson - 12 mars 2012 14:48

haha jaa jävlar, har suttit här o läst igenom massa inlägg, var ju tok länge sedan jag skrev nå skit nu.. haha  faan förra trollhättan resan var ju ganska högt upp på listan o i helgen var vi där igen för Freddan fyllde år, tok bra överraskningsfes...

Av Lisa Andersson - 30 juni 2011 20:38

Jag skriver en tanken till dig, min fina.    Det går inte en dag utan att jag tänker på dig så svårt att förstå att det har gått 4 månader (igår) sen du lämnade oss, saknaden efter dig är uthärdlig men inte det minsta härlig. idag är det en jobbi...

Presentation


Heejsan :D

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

you and me

Daisypath Anniversary tickers

Ovido - Quiz & Flashcards