Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

:D:D

Av Lisa Andersson - 30 maj 2010 12:17

Hejsi :)


dålig uppdatering nu igen :P


Måndag: va jag ner på stan och träffa rickard en sväng, sprang på anija på vägen tillbaka och bestämmde att vi skulle hitta på något senare i veckan. sen träffa jag daniel stod och prata lite med han. sen hem och packa upp lite mer kläder.


Tisdag: Satt ja hemma och plocka i mina saker lite, sen gick jag ner på stan och kika i brist på annat..


Onsdag: plocka i de sista grejerna och va ner på stan och va med anija till halv sex och köpte ett par skor, ett nagelack och ett linne. sen hem och laga mat och hjärtat :)


Tosdag: va ja bara hemma och plocka lite. sen åka ja ut till mamma i ockelbo och myste massor och prata. åkte tillbaka till gävle till 20.00 då hämta max mig så åkte vi och skjusa en kompis till han sen släppte han av mig på stan så gick jag och petra och handla lite på tjejkvällen på stan.. hitta massa fint.. en bikini, en kjol och ett linne :)


Fredag: gick på långpromenad träffa på en kompis satt och prata med han några timmar..


Lördag: Jobba (Y) underbart var de, första dagen på furuvik. jag hade hand om hoppborgen o eftersoom dom öppna parken var de inte så mycket folk men 700 st var de väl iaf som va där.. sen på kvällen åkte vi ut till sandviken och körde värsting fiat :)


Söndag: bara ta de lungt på dan och snart kommer "mosters" skitunge Kevin. ska vara barnvakt till ikv då pia jobbar.. så vi ska väl hitta på en massa bus :)  dom är på väg nu så jag ska väl plocka lite innan dom kommer..


Idag har jag och maax varit tillsammans i 5 månader, tänk att tiden har gått så fort, helt underbart har de varit och jag hoppas att det kommer bli många många många fler månader tillsammans.. älskar dig hjärtat..


och även Anna och Rolles lilla goo plutt Ellie blir stor idag 5 månader hon med sööt fiian..


Och ett sista grattis till min kära lilla sööta joppe på morsdag. Älskar dig så mycket mamma <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Andersson - 23 oktober 2012 23:07

Hm blev inge bättre med uppdatering trots app i telefon. Men i morgon är iaf sista dagen på praktiken tråkigt nog. Kommer sakna ungarna och fröknar. Kanske kan bli en förlängning. Max va gullig och körde mig till minnelunden idag så jag fick ändå...

Av Lisa Andersson - 26 september 2012 19:44

har haft praktik i två dagar nu och de känns toppen att ha något att göra. underbara högljudda ungar. men snart är de helg igen då får man lite pause och stunder att ta in allt somhänder och äntligen har man lite koll på vilken dag de är igen.. ...

Av Lisa Andersson - 24 september 2012 12:50

super kass på uppdatering som vanligt. men de är mycket spm har hänt senaste månaden. blev som bestämt ena dagen att ja skulle åka hem till ockelbo från max och säga upp lägenheten o veckan efter kom han och jonta och hämta alla mina saker. Så nu bor...

Av Lisa Andersson - 13 mars 2012 19:27

Wiiihoo blev lite jobba idag :) Blir dock lite besviken eftersom jag varit där längst som extring inte får jobba men seriöst ALLA andra extringar har blivit inringda. ? Jag som varit där ett år på måndag hade ju hoppats på att få fira det med tok myc...

.

Av Lisa Andersson - 12 mars 2012 14:48

haha jaa jävlar, har suttit här o läst igenom massa inlägg, var ju tok länge sedan jag skrev nå skit nu.. haha  faan förra trollhättan resan var ju ganska högt upp på listan o i helgen var vi där igen för Freddan fyllde år, tok bra överraskningsfes...

Presentation


Heejsan :D

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

you and me

Daisypath Anniversary tickers

Ovido - Quiz & Flashcards