Direktlänk till inlägg 12 september 2010

hejsi :)

Av Lisa Andersson - 12 september 2010 13:05

Ursch va ja är dålig på att uppdatera.. Men nu är iaf sesongen slut på furuvik :( Jätte tråkigt men det har varit en helt underbar sommar där ute.. Träffat nya vänner och bara allmänt underbart har d varit.. Som ja skrev sist så har ja blivit rödhårig igen, och big chock MAMMA HAR KIPPT AV SIG MASSOR MED HÅR !! :O meen hon blev super sööt :D


I fredags blev vi bjudna på sesongsavslutning av furuvik ner till Grönanlund, de va super kul, trots duggregnet och allt kaos. Men jag Sofie och Erkan hade bra kul iaf :) Det kommer väl bilder på massa olika saker antingen här eller på facebook..

Och i går spenderade ja kvällen med Rikko med massa film, prat och tok som vanligt.

Så det har varit en toppen helg förutom vissa undantag meen sånt ordnar sig väl någongång de med tänker ja.. :)


Ikväll blir det eventuellt möte, beror väl lite på. Det skulle behövas lite sinnesro i denna kropp en stund just nu..


NU ska ja duscha och trycka i mig ett paket nudlar *MUMS*

Det kommer väl mer uppdatering så småning om :P


Pussssssssss / Liisa

*i will always love you*

 

LITE BILDER DÅ !

 

 Miiin fiina mamma       Ja bilden talar väl för sig själv igentligen.. Man blir tyfligen ganska galen av att bo i lag med min mamma.. Det är ganska bevisat !

 
 
Ingen bild

max

12 september 2010 13:52

fan va fin du är & mor din passade riktigt bra i den frisyren..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Andersson - 23 oktober 2012 23:07

Hm blev inge bättre med uppdatering trots app i telefon. Men i morgon är iaf sista dagen på praktiken tråkigt nog. Kommer sakna ungarna och fröknar. Kanske kan bli en förlängning. Max va gullig och körde mig till minnelunden idag så jag fick ändå...

Av Lisa Andersson - 26 september 2012 19:44

har haft praktik i två dagar nu och de känns toppen att ha något att göra. underbara högljudda ungar. men snart är de helg igen då får man lite pause och stunder att ta in allt somhänder och äntligen har man lite koll på vilken dag de är igen.. ...

Av Lisa Andersson - 24 september 2012 12:50

super kass på uppdatering som vanligt. men de är mycket spm har hänt senaste månaden. blev som bestämt ena dagen att ja skulle åka hem till ockelbo från max och säga upp lägenheten o veckan efter kom han och jonta och hämta alla mina saker. Så nu bor...

Av Lisa Andersson - 13 mars 2012 19:27

Wiiihoo blev lite jobba idag :) Blir dock lite besviken eftersom jag varit där längst som extring inte får jobba men seriöst ALLA andra extringar har blivit inringda. ? Jag som varit där ett år på måndag hade ju hoppats på att få fira det med tok myc...

.

Av Lisa Andersson - 12 mars 2012 14:48

haha jaa jävlar, har suttit här o läst igenom massa inlägg, var ju tok länge sedan jag skrev nå skit nu.. haha  faan förra trollhättan resan var ju ganska högt upp på listan o i helgen var vi där igen för Freddan fyllde år, tok bra överraskningsfes...

Ovido - Quiz & Flashcards