Alla inlägg den 15 april 2010

Av Lisa Andersson - 15 april 2010 22:14

Hejsan :)


I dag har jag och pia mest lalla runt och städat på idamic, hehe haft lika kul som vanligt.. Börjar faktsitk tycka att de kommer bli lite tråkigt att sluta men ändå inte för det kommer ju bli en utmaning och spännande att jobba på furuvik i sommar och få vara sambo med hjärat mitt.. Närj a kom hem vaxa jag bena haha i fall de var intressant att veta. Det har slutat göra så jävla ont nu. fast man gruvar sig ju lite inför varje drag iaf i fall det skulle göra ont. Sen åka jag en sväng med mathilda och prata lite, skönt att träffa henne lite, va länge sen vi umgick nu. Och grattis til KÖRKORTET igen gumman.. Sen har ja bara laddat in ny musik på telefonen.. Längtar igentligen bara efter min nya telefon som frotfarande är på lagning. saknar den ju massor nu, gammla är inte alls lika rolig som den är.. Hoppas den är klar snart.


I morgon bär det av till Gävle igen, få se vad helgen bjuder på, förhoppningsvis nå annat än soffa och tv tittande. hehe. Nog för att vi brukar va ut minst en gång varje helg el försöka iaf, menvi ska nog komma på något att göra. Hoppas ja.


Bjuder på en till helt underbar låt.




XoXo / Liisa

Ovido - Quiz & Flashcards