Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Underbart <3

Av Lisa Andersson - 31 januari 2011 11:18

Måndag, måndag åter måndag. Känns lite trist att helgen tagit slut igen. Enligt mig hade gärna Fredagsnatten fått fortsätta i några dagar till. Helt underbar födelsedag hade jag.


Börja med första matte lektionen på morgonen sen hem och duscha och göra sig i ordning lite, handla de som behövdes och knalla hem till mamma och sov en timme :)

Släkten kom vid 16.00 och uppvaktade mig lite. Fick fina samtal från min kära far och min älskade storebror. Som var saknad hela dagen men dom var ju iaf med i tanken.

Mer mot kvällskanten åkte jag in till Gävle med ullis och mormor så hämtade MAx o dennis upp mig och vi åka och käka lite mat :) Sen blev de lite av en förfest hos Max :) Kvällens bravader på lillasyster "lok" spelningen är helt oförglömmliga.

*träffa bästa PUFF och rocka loss

*Öl drickning

*Fick en låt spelad för mig

*halvt uppdragen på  scenen av sångarn "Martin" och dragen tillbaka i andra armen av vakten.

* och mer och mer och mer..

Helt fantastik kväll var det iaf.. Och den kommer aldrig någon sin glömmas..

Bilder hade kommit upp om de inte var så att min älskade röding till telefon är på lagning :P


fick super fina presenter också :) Jättte jätte vackert halsband av Älsklingen. pengar av storebror och pappa, jätte fitn skåp "hylla" av mamma en kok bok av mormor och ett småpryttel av fam bergh med handkrämer med mera.. :)


REsten av helgen spenderades hemma i soffan med hjärtat då han var bakis hela lördagen, men de blev en tripp ut till svärfar med fam. och käka en super god och jätte fin tårta som dom gjort till mig :) och i söndags blev de middag och sälen planering hos svärmor me lasse, max, petra,danne och loviza :)


Så nästa helg bär de av mot Sälen, ska bli riktigt trevligt :D


Igår hade även jag och max varit tillsammans i 13 månader :) <3


Puss och kram så länge.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Andersson - 23 oktober 2012 23:07

Hm blev inge bättre med uppdatering trots app i telefon. Men i morgon är iaf sista dagen på praktiken tråkigt nog. Kommer sakna ungarna och fröknar. Kanske kan bli en förlängning. Max va gullig och körde mig till minnelunden idag så jag fick ändå...

Av Lisa Andersson - 26 september 2012 19:44

har haft praktik i två dagar nu och de känns toppen att ha något att göra. underbara högljudda ungar. men snart är de helg igen då får man lite pause och stunder att ta in allt somhänder och äntligen har man lite koll på vilken dag de är igen.. ...

Av Lisa Andersson - 24 september 2012 12:50

super kass på uppdatering som vanligt. men de är mycket spm har hänt senaste månaden. blev som bestämt ena dagen att ja skulle åka hem till ockelbo från max och säga upp lägenheten o veckan efter kom han och jonta och hämta alla mina saker. Så nu bor...

Av Lisa Andersson - 13 mars 2012 19:27

Wiiihoo blev lite jobba idag :) Blir dock lite besviken eftersom jag varit där längst som extring inte får jobba men seriöst ALLA andra extringar har blivit inringda. ? Jag som varit där ett år på måndag hade ju hoppats på att få fira det med tok myc...

.

Av Lisa Andersson - 12 mars 2012 14:48

haha jaa jävlar, har suttit här o läst igenom massa inlägg, var ju tok länge sedan jag skrev nå skit nu.. haha  faan förra trollhättan resan var ju ganska högt upp på listan o i helgen var vi där igen för Freddan fyllde år, tok bra överraskningsfes...

Presentation


Heejsan :D

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

you and me

Daisypath Anniversary tickers

Ovido - Quiz & Flashcards