Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Lisa Andersson - 7 februari 2011 11:27

Har varit i Sälen hela helgen med Max, Lee, Lasse, Danne, Petra och Loviza. Har varit jätte kul och super mysigt. Fick även träffa min underbara storebror en sväng på lördagen. Pappa ringde påFredagskvällen strax efter vi hade kommit upp och talade om att pojken hade blivit operead och att han förhoppningsvis skulle bli bra innom kort och att han skulle få smärtstillande tills han dog, kändes lite jobbigt att höra eftersom han varit med oss så många år nu. Men ändå skönt att han fick lite extra tid. 

de va ganska lungt på fredagen, vi kika lite på tv satt och prata lite och drack någon öl och spela monopol, till max lycka så tröttna alla på att spela och han vann :P 

Men på lördagen blev de ut i backen , jag var lite skakig först men fick till de efter en stund. jätte roligt var de iaf. 


Kommer väl upp lite bilder när jag kommit hem :) 


På lördag kväll ringde moster Ullis, jag kände bara en kall bris svepa genom kroppen och jag blev aldeles kallsvettig när hon sa att mamma var på sjukhuset. De va lika känsla som när pappa ringde om joacim. Var iaf och hälsade på henne en timme igår, de var lite jobbigt att se henne ligga där o ha så ont, men hon mår ju bra iaf och klarade sig fruktansvärt bra med tanke på vad som kunna hänt om hon slog i cementgolvet. Ska  dit en stund idag med tänkte ja och hålla henne lite sällskap. Älskade lilla joppe, vad ja älskar dig <3 


Sitter hemma hos älsklingen min nu och fördriver tiden lite innan jag ska gå till sjukhuset. Blir iaf att stanna nån timme extra inne i stan ikväll om hjärtat vill de också då, händer så mycket jobbigt just nu att ja hällst inte är ensam så är jätte glad att älsklingen finns för mig. Du är underbar du max <3 


Puss så länge.. 

Ovido - Quiz & Flashcards