Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Lisa Andersson - 8 februari 2010 22:34

Ringde sjukhuset idag äntligen, och jag fick tid i morgon bitti. Så jag hoppas dom hittar vad som är fel men mer och mer tyder på att det är njurbäcksinflamation. Har pratar med sabina nu et tag och hon har ju haft de så då fick ja höra let av vad som hon varit med om när hon hade de. Så det mest tyder på att jag har de. Men msn ksn ju hoppas att de inte är de ^^ hehe..


Nu sitter jag mest ara och väntar på att min kära lilla stôll till pojkvän ska ha tid att prata med mig ^^ han tittar på bond så han ahde itne alls tid med lilla mig hihi..


Idag har det faktsikt inte hänt nå sp, tänket gå upp till nina en sväng och kika till hur dom hade fått till de i huset o så men ja hade så jävla ont efter ja pratat med sjukan så jag hade inte ork att gå så långt. Så jag hamnade nere på konsum efter duschen och köpte kakor dricka och SNUS !! :D:D Så har suttit och gottat mig på kakor ett tag nu men nu är dom slut tragiskt nog..


Over and out for now. XoXo / Liisa

Av Lisa Andersson - 8 februari 2010 14:46

                     


bilderna från fredags kalaset. <3


   

Blå brigader


     

ULTIMATHULE <3


     

Trötta på vägen hem ^^


Älskar min max <3

Ovido - Quiz & Flashcards