Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Lisa Andersson - 15 februari 2010 20:06

Hejsi (=

Nu va det några dagar sen jag skrev igen ^^ Max kom iaf upp i helgen och åkte i går eftermdidag :) Har haft det super trevlig ihelgen.

I fredags satt vi och tog nån öl med pappa så gick joacim in till sig och jag och pappa o max vart kvar vid köksbordet och snacka lite. Pappa och tag tog nån grogg och vimmla i väg i samtalen så max hängde inte emd alls i vad vi prata om. haha stackarn gick upp till datorn och tv:n så jag gick upp till han till slut och satt och prata med honom i stället ^^

På lördagen var vi bjuden hem till Anna & Rolle på smörgås tårta, jätte gott var de.

Det va Anna & Rolle så klart, Nina & pecka, jag & Max. värsta par träffen typ ^^ hehe vi hade riktigt trevligt iaf. jag anna och nina satt i köket och prata typ hela kvällen om en himmla massa medans karlarna for funt som hönor till och från.. haha men dom verkade ha riktigt trevligt iaf. Kul att dom kom så bra överäns :D


Nu sitter jag och lyssnar på lite goo musik och har just kollat klart på veckans greys anathomy och tjockar kakor och cola ^^ massa mums är det kan jag lova.


I helgen som kommer blire snöyra, va aldrig emd förra året då jag va hos mamma på praktik men i år ska jag vara med och Max kommer upp tror jag. haha jag vet inte hur det blir riktigt. Han lät lite halv osäker då han ligger efter mycket på jobbet nu.

Men det märks ju hur det blir. Han och Pecka hade tydligen pratat massor om de i lördags. hehe.


4 now XoXo / Liisa


*FAN VAD LIVET ÄR UNDERBART*

Ovido - Quiz & Flashcards