Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Lisa Andersson - 23 augusti 2010 16:14

Jaa nu har man flyttat hem till mamma igen iaf, känns lite konstigt måste ja säga, jag trivdes riktigt bra att städa laga mat och bara mysa med sambon men de sket sig ju.. Allt går inte riktigt som man vill jämt.. Nu sitter ja iaf här ute i Ockelbo och stirrar och försöker rätta upp mitt liv igen. Va på banken idag med mamma och har fixar papper från skatteverket så d är ju en bit på v ägen iaf. Fick nummer till en av rektorerna här i ockelbo idag så i morgonn ska jag ringa till henne och prata om vikarie tjänser. Så kanske ja hon också har lite nummer ja kan få. sen ska ja söka lite jobb i Norge och i Sälen. Ja tänker då fan inte ge mig nu de ska inte få göra ont mer ja tänker inte bara sitta hemma och tänka för de gör bara ont.. och så blir man jävligt uttråkad.. Så komm gärna med tips på nå kul man kan göra eller nå roligt jobb man kan söka :D


Xx/ Liisa

Presentation


Heejsan :D

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

you and me

Daisypath Anniversary tickers

Ovido - Quiz & Flashcards