Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

o så va de,de här med rubrik... haha

Av Lisa Andersson - 19 februari 2010 11:27

Hejsi ^^


Jag har fan inget att säga som är viktigt igentligen. Men kul att uppdatera lite.

I morgon är det snö yran. Få se om det är nå kul då. Blir festa hela helgen ^^


I går va ja in till Svetg och va på skolan och umgiks med sabina lite. Alltid lika kul. O så Va micke där :D Liiisa blev jätte glad då. Saknar muppunge massor jue :D

Så vi satt i cafeterian hela dan och prata en jävla massa. Kul va de iaf. O så gatt jag åka in i dag med. skulle på arbets marknads enheten och prata lite. Så nu blir de iaf en praktik plats till nästa vecka, nå tidsfördiv tills jag är klart med matte B iaf. För efter det blir GÄVLE igen.. *längtar* hihi

Och förhoppningsvis kommer jag in på skolan också så då får jag plugga 3 år.. HÄRLIGT måset jag säga. Är så jävla less påa tt bara sitta hemma. Så det ska bli skönt att få börja plugga igen ( om ja nu kommer in då) iaf när man pluggar något man tycker om att läsa så.. Ska väl söka psykologi och förskolelärare också tror ja så man får lite mer chans att komma in. men vad jag hört så är psykologin på 6 år det är ju dok lite segt och de är ju itne de jag vill göra mendet är ju fortfarande intressant. Så jag ska nog läsa psykologi b sen också om itt de ingår i ämnena.


Förhoppningsvis blir det att åka till Gävle igen nästa helg om älsklingen har tid med mig då ^^ men det tror jag hehe. Då ska jag fan se till att få träffa "mosters" lilla skitunge kevin och min söööta "syster" också. Måste bara träffa dom saknar dom så otroligt mycket o jag harju missat snart 2 år av lillskiten liv. har ju itne träffat han mycket alls. och till sommaren blir han 2. Tiden går ju så otroligt fort, kan inet förstå att de är snart 2 år sen han låg där på sjukhuet och va inte strörre än ett mjölpaket, och såg ut som en lite liten pyssling.. hehe Meeen nu är han så stor och busig.


Det är jämt så mycket jag skulle hinna gjort när jag är i Gävle så många jag skulle vilja hinna träffa. och ändå är jag ner ganska ofta nu. men ja mena när jag är ner vill ja ju mest vara med Max även fast vi träffas nästan varje helg. Meen man hinner väl med alla andra sen när man väl bor där nere igen. hehe


Nee nu måste jag sluta.. XoXo / Liiiisa the nolifer ^^


 

 
 
Ingen bild

max

20 februari 2010 03:27

jag har starkare känslor för dig nu än vad jag någonsin haft för någon annan, du är mitt allt, fan va jag längtar tills du bor här :$

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Andersson - 23 oktober 2012 23:07

Hm blev inge bättre med uppdatering trots app i telefon. Men i morgon är iaf sista dagen på praktiken tråkigt nog. Kommer sakna ungarna och fröknar. Kanske kan bli en förlängning. Max va gullig och körde mig till minnelunden idag så jag fick ändå...

Av Lisa Andersson - 26 september 2012 19:44

har haft praktik i två dagar nu och de känns toppen att ha något att göra. underbara högljudda ungar. men snart är de helg igen då får man lite pause och stunder att ta in allt somhänder och äntligen har man lite koll på vilken dag de är igen.. ...

Av Lisa Andersson - 24 september 2012 12:50

super kass på uppdatering som vanligt. men de är mycket spm har hänt senaste månaden. blev som bestämt ena dagen att ja skulle åka hem till ockelbo från max och säga upp lägenheten o veckan efter kom han och jonta och hämta alla mina saker. Så nu bor...

Av Lisa Andersson - 13 mars 2012 19:27

Wiiihoo blev lite jobba idag :) Blir dock lite besviken eftersom jag varit där längst som extring inte får jobba men seriöst ALLA andra extringar har blivit inringda. ? Jag som varit där ett år på måndag hade ju hoppats på att få fira det med tok myc...

.

Av Lisa Andersson - 12 mars 2012 14:48

haha jaa jävlar, har suttit här o läst igenom massa inlägg, var ju tok länge sedan jag skrev nå skit nu.. haha  faan förra trollhättan resan var ju ganska högt upp på listan o i helgen var vi där igen för Freddan fyllde år, tok bra överraskningsfes...

Ovido - Quiz & Flashcards