Alla inlägg den 3 november 2009

Av Lisa Andersson - 3 november 2009 20:59

   


Dom ändå två pöjkan ja skulle kunna gifta mig med. All min utomstående kärlek går till er två.

Svårt val ändå ;P Mena P är ju min pojkvän och är faktiskt riktig i min värld James Hetfield han kommer ja inte inte få träffa personligen så. men P är ju underbar o James är grym Hmmmm.. tror de får bli P för mena ja kan ju bara fortsätta drömma om James. hihi      och trots allt är ju min P väldigt snygg så även fast han inte gör sjukt underbar musik så går de iaf :P  


Film dagen har fortsatt kika på nån konstig film för ett tag sen minns inte va de va, haha minnet suger, tror nästan ja har nån släktingssjukdom till alzimers el nå :)   Borde igentligen göra lite matte b just nu så ja blir kvar till slutet på november så ja kan skicka in betygen meeeen suget är inte så stort då ja inte fattar nå, nån som vill hjälpa stackars lilla mig ?!?  skulle vara tacksamt om någon kunnde banka in de i huvet på mig så ja fattar nå. jävla x och y o grejer.. 


I morgon ska jag iaf in till ams och prata med min handledare och få papper på skrivna och bara hänga på den "gamma" skolan :P träffa lite kompisar ska ja väl med göra terra min gammla underbara lärare ska ja göra med. Matte boken får väl följa den med i fall ja träffar på LOE, kanske min kära matte lärare kan förklara ltie, kanske onödigt eftersom ja har lektion på torsdag men men lite extrahjälp gör väl inget. 


Neeee ni nu ska jag lyssna på lite Metallica och tänka på James medans jag pratar med P på msn ♥


4 now XoXo / Liisa                  




Av Lisa Andersson - 3 november 2009 15:26

hejsi :)

Dagen idag ja, de har inte hänt nånting alls faktiskt. kika på tv, och tog igen mig på one tree hill och gossipgirl, kikade på greys anathomy i går så desperate housewives blir väl ikväll nån gång tror ja. Tänkte kliva upp nio i morse och städa lite och så men ja fick inte sova något i natt häller fast än ja va så trött i går kväll. tror ja börjar bli lite sjuk el nå liknande. Nu blir de iaf att kika på g-force de skulle tydligen vara en jätte kul teknad barn film o ja är en riktig suck up för sånna :P


Bye for now skriver mer sen.. XoXo / Liisa


 

By the way så saknar ja P jätte jätte mycket <3

5 månader snart och bara en kvar tills den första stora höjdpunkten

i vårat liv tillsammans. Älskar dig prinsen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards