Alla inlägg den 8 november 2009

Av Lisa Andersson - 8 november 2009 21:51

hejsan igen :) Har fortfarande inte börjat med matten och kl är snart tio. Börjar bli lite smått trött men har sovit så mycket nu senaste dagarna så ja vet inte ritkigt vad, o jag ska som jobba på tisdag mellan 7 och 12. Värre bir de på onsdag då är det 5-14. hehe meen sen på torsdag är det skolan o fredag jobb.. Ska vara med Erica på tsdag med, ska höra med henne igen om vi kan ändra planerna till tolv då ja slutar. me de ska nog inte vara nå problem.


Nån som är grym på matte får ju gärna höra av sig :P Haha


Nee nu måste ja hämta matte boken och plugga medans ja kollar på kvällens sista film, hoppas den är bra :)


här komemr dagens låtar också. :P

favo låtar just nu :
Lost souls - Josef aka. schmurre
rockstar - Nickelback
Then - Brad Paisley
Picture - Sheryl Crow ft. Kid Rock
Unforgiven 1& 2 - Metallica
If You're Not The One - Favid Beddingfield


Vilken jâla blandning ;P

Meeen ja gilalr dom alla iaf. Dom har gått praktest taget hela dagen, har pausat filmerna bara för att

få lyssna på dessa underverk :D


XoXo / Liisa


P.S jag vill bara påminna en speciell person att han är den bästa som finns. Älskar dig över allt annat Storebror. Du vet ja gör vad som hälslt för din skull. <3 De som inte träffat min bror borde göra de, han skulle lysa upp eran verdag på sekunder. :D:D

Av Lisa Andersson - 8 november 2009 15:09

Kan börja med att säga grattis på farsdag papi <3


Idag hade nite hänt mycket, tagit de lungt som vanligt och kikat på nån film. kikade på "spectacular" nyss, den va ganska söt. haha Blir nog "Love takes wing" nu i väntan på mat. Ska plugga lite matte ikväll med, missat två dagar nu så bäst ja skyndar mig lite. MEn ja fattar ju inte de här med alla formler av X och Y med mera. Meen ja har ju strax över en vecka på mig att lära mig skiten. Har ju nationellt prov den 19. Hoppas det kommer gå bra och attja kommer i håg något. Ja kan ju sannolikhetsläran den är ju jätte lätt med de andra 3 kapitlen kan ja inte alls.. :S *HELP*


Har funderat på om ja får låna broders bärbara nån dag och göra en heater till bloggen och överföra min bilder på den datorn till mitt usb. De får ja nogo m ja ber snällt :P


NU ska ja börja kika på filmen :) tacke care XoXo / Liisa


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards