Alla inlägg den 29 november 2009

Av Lisa Andersson - 29 november 2009 13:28

Hejsan ;)


Vilken helg det har varit kan jag lova :) Fredagen va sköns om fan. oplanerad fest med vännerna, inge mäktigt vara 5 vänner som satt o lyssna på goo musik och prata skit typ :) Blev en tripp till sveg med E och J mitt i allt i hope köpa cigg och korv.. hehe och tack för alla trevliga mms btw :P haha (du vet vem du är)


Igår blev jag våldgästad av Emma, Tuppen, John och Foffen. Så vi hamna upp hos Jocke ett tag och drog sen på werran, inte mycket folk där med nåra var det iaf. När musiken kom till liv så vart det själv klart massa dans. trevligt som fan. Sista låten va alla upp och dansa så jävla roligt. Skönt att få slappna av.

Natten blev dock inte lika rolig då man fick världens utskällning över telefon för massa saker när man ligger och sover. Kommer dock inte ihåg så mycket av de då jag sov. Meeeen meeen i överigt en väldigt lyckad helg.


Till veckan vette fan vad som händer. har ikv på mig att bestämma mig hur jag ska göra. Så det märks väl vad som händer.


Nu blire mer wildfire åt mig iaf, har 2 avsnitt kvar på sesong 4 så. ha en trevlig fösta advent alla. Snart är julen här, och förväntningarna är inte höga fast ja vet att dagnarna kommer vara bäst, tillsammans med större delen av min familj. <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards