Alla inlägg den 30 november 2009

Av Lisa Andersson - 30 november 2009 06:51

God morgon folket :)

Nu har jag officient vart vaken i 2 timamro ch 30 minuter. Jävla hosta och väcka mig kl 4.30 typ.

Vart uppe och promenerat sen halv 6 iaf. låg kvar och försökte mysa i sängen men de gick inge vidare. Åler till <3 i dag, hoppas bara resan går bra efter som ja blivit så jävla dålig. Hade 38,4 grader i går kväll och vid 4 i morse hade jag 39.0 Nu har det väl börja sjunka lite eftersom ja tog alvedon när jag vakna. Så ja ska ta en till om 5 timmar typ el nå. så ja ka vara lite pigg när ja kommer ner till Älsk.


Trodde seriöst ja skulle dö i går kväll, Hosan gjorde ont i hela bröstet, känndes seriöst som att jag skulle explodera ( lika än ) Sen började ju febern stiga mer och mer för varie minut. kollar var 5 och de hade ökat varie gång. Världens värk i ryggen har va yr och mådde illa som fan. Illa måendet har gått över nu men är fortfarande lite snurrig av febern.


Meeen ja får helt enkelt ta med mig lite vatten på bussarna och ta en alvedol och försöka sova lite på bussarna då :D


Hihi tänkt om jah har bacon febern? faan va coolt. :P


Nu börjar ja bli knäpp i huvet igen så nu ska ja gå ner och mysa med katten lite igen, och förästen jag tror han kännde ja mådde piss i natt för han kom och la sig i sängen med mig och mös i hop bakom benen på mig :D ^^ Det va super mys och precis vad ja behövde just då :D Oskar poski världens gooaste misse katt :D:D


XoXo / Liisa A <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards