Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Lisa Andersson - 11 januari 2010 16:49

hejsi :D


Nu är jag iaf hemma i härjedalen igen :) Kom hem i går kväll till kylan som va då. Men nu börjar det avta lite, det är bara 20 ute nu så det är ju bättre än 30 :D

Saknar älsklingen dock men snart syns vi ju igen :) inte snart nog men hälldre 2 veckor nästan än en månad :D Om några dagar fyller pappa år också, sen caine och snart MIG :D kul att vi fyller veckorna efter varandra i år :D och helgen jag fyller år ville hjärtat att jag skulle följa med till kuggnäs :) Klart som fan att jag är på :D hihihihihihihi det tänker ja då inte säga nej till :)


Ikväll blev det just planerat att jag ska ner till Meta kim och barnen till värmen och umgås :D


och just nu sitter jag ute i hallen uppe med datorn på den jätte gammle tv:n och sitter på fotpallen :P haha det är svin kallt i data rummen så jag förflytta mig och min kära dator hit :D


XoXo / Liisa


P.s Jag kärlekar dig

Ovido - Quiz & Flashcards