Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Lisa Andersson - 28 januari 2010 14:40

FÖR IDAG ÄR DET LISA 20:de FÖDELSEDAG :D


Även om dagen inte ger med sig så mycket mer än än vanlig dag så är det iaf min födelsedag och just nu är jag världens gladaste flicka :) Inget kan förstöra min lycka. Inget abra för att Jag fyller år utanför att jag har världens gooaste familj och världens bästa pojkvän och helt underbar vänner.  Tack allihopa för alla gratulationer idag :)


än så länge idag så har jag åstakommit :

* sova någon timme i natt

* Blivit väck 2 ggr av fiina och trevliga samtal

* Varit trött framför tv:n

* kokat kaffe och ätit pepparkakor

* terroriserat mamma i telen nästan en timme

* svarat på massa gratulationer

* varit nyfiken på posten

* plockat ur diskmaskinen / lagt i ny disk

* Klätt på mig något fiint

* och spelat island paradice :D


Och dagen bjuder på mer sen :) hihi


 

Ovido - Quiz & Flashcards