Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Lisa Andersson - 26 januari 2010 14:53

Jag vet inte vad jag skulle göra om jag förlorade dig. Just idag saknar jag dig mer än något så jag bara måste träffa dig på fredag. Du och mamma ger mig sån otrolig styrka att jag vet inte hur jag skulle klara mig utan er i mitt liv.

Idag är det massor sakna mormor dag <3


Idag har ja inte gjort så mycket suttit hemma som vanligt, skulle vart iväg till anna på förmiddagen men hon hörde aldrig av sig nå, man vill ju lixom inte vara i vägen om hon är trött o så nu när lillsötan hennes är så liiten. Så jag kika lite på tv i morse sen gick ja ner och lyssna p musik på rummet och städa lite så nu är golvet och borden o sånt riktigt rent och fint igen.


Jag satt och kikade genom youtube på låtar i går och hittade denna fantastiska låt. Jag ryser när ja hör den och texten är så otroligt underbar. Det är helt sinnessjukt vilken röst människan har, jag är helt fräslt.<3






Just for now XoXo / Liisa


M.G <3

Ovido - Quiz & Flashcards