Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Lisa Andersson - 22 januari 2010 13:09

Hejsi :)


Dåligt emd uppdatering känner jag. Men men det går ju relativt att uppdarera ändå för att vara jag :P Nu sitter jag och nördar pink - i don´t belive you såååååå otroligt mysig låt. Så ja siter o sjunger lite på den till o från :P

Sov hos sabina natten till onsdag för vi skulle till Borlänge :) Hade jätte kul var vaken nästan hela natten för ja tog en powernap på några minuter där på morgon kvisten innan klockan ringde. 07.00 bar det av var väl framme vid 10 typ. In på kupolen och kika runt lite sen mötte vi upp foffen och satt och prata med han lite. va och käka super good mat sen tillbaka till kupolen för sabina fick tidig födelsedags present. Köpte kläder muppa runt ett tag. köpte hårfärg. Heem färd, stop på donken i mroa och käka, förstätta hem. Kommer till sabina, färgar håret, jocke kom och hämta mig, hem duscha, sen sova :D så de blev lite snabbt och slarvigt vad som hände.


I går va ja i sveg hela dagen, va på knuten och tog en sympati öl med emma som va nervös inför en bussresa till Värmland. sen hade jag matte och de gick fruktansvärt bra faktiskt :)


Det börjar bli outhärdligt att vara utan dig nu hjärtat, förstår du de ? De har bara gått 4 dagar men känns som 40 år nästan. men så måste man vänta ända till nästan helg :( Fast de kommer ju bli en super bra helg iaf !!U.T med hjärtat!! *Lisa längtar massor*  Nee du hjärtat va angör du med mig, de här är sjukt, ja tänker ju på dig hela tiden. Du får verkligen mitt hjärta att slå hårdare än de någonsin gjort. Och de har inte ens gått en månad än. JAG HATAR DIG Max^^<3


for now <3 XoXo / Nolifer Liisa


     KÄRLEK <3

Ovido - Quiz & Flashcards