Direktlänk till inlägg 3 januari 2010

uppdatering :P

Av Lisa Andersson - 3 januari 2010 17:02

Hejsi :)

Sista inlägget inget blev som ja trodde. på kvällskvisten efter ja skrivit de så fick ja reda på att max skulle komma upp från gävle hit och kidnappa med mig ner till han över nyår :) Gissa om jag blev glad.

Ja iaf han landade utanför kåken runt 22.30 och ja plockde ihop mina saker vi sa hej då till pappa och for ut till sabina och micke. va där en stund sen fortsätte vi ner igen :) Vi åka och hämtade upp Max 3 kopisar på vägen för dom skulle också vara med över nyår. Så Vi åka och hämtade dom och åka mot gävle igen.

När vi va en bit utanför gävle på E4 så skriker plog till att vi måste stanna för jonta ska spy. haha så jävla kul, han låg ute på E4 och spydde och efter mycket om o med så skulle vi åka igen och då blev de världens fart på jonta. Han satt och hoppa och skaka i mitt säte och hade världens damp och sjng för oss.. haha

När vi kom fram så va kl runt 5 på morgon så man va ju ganska slut ändå.


På nyårsafton va pojkarna lite seeg så där så innan alla kom i gång ordentligt va  vi o käka på donken och va och handla. Och inne på affärn tappa jonta bort sin grogg någonstans bland hyllorna :P Framåt kvällen så åka vi ut te några kompisar till dom och va där framåt en elva tror ja sen åka vi hem till max pappa och va där tillf eramåt en 2. Hel goo kväll :)


På fredagen så va alla ganska seg så vi tog det mest bara lungt och så körde vi ner pojkarna till station så dom kunna åka hem sen åkte jag och Max och mötte mamma på brynäs innan gundstjänsten :) pia va där med då vart ja riktigt glad :D Kramas lite med dom. :D:D Sen åka vi o köpte goodis och åkte hem och satt o kolla på film och sålde däck till en finne :P hehe


Och i går fyllde "syrran" 18 så de va bra fest uppe hos dom. Sjukt trevlig kväll med good mat och massa trevligt folk. bilder kommer lite senare. både från ny år och gårdagens bravader med mycket dans o alkohål :D hehe


Ha de fint så hörs vi :P Tack för helt tokit underbara dagar. XoXo/ Liisa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Andersson - 23 oktober 2012 23:07

Hm blev inge bättre med uppdatering trots app i telefon. Men i morgon är iaf sista dagen på praktiken tråkigt nog. Kommer sakna ungarna och fröknar. Kanske kan bli en förlängning. Max va gullig och körde mig till minnelunden idag så jag fick ändå...

Av Lisa Andersson - 26 september 2012 19:44

har haft praktik i två dagar nu och de känns toppen att ha något att göra. underbara högljudda ungar. men snart är de helg igen då får man lite pause och stunder att ta in allt somhänder och äntligen har man lite koll på vilken dag de är igen.. ...

Av Lisa Andersson - 24 september 2012 12:50

super kass på uppdatering som vanligt. men de är mycket spm har hänt senaste månaden. blev som bestämt ena dagen att ja skulle åka hem till ockelbo från max och säga upp lägenheten o veckan efter kom han och jonta och hämta alla mina saker. Så nu bor...

Av Lisa Andersson - 13 mars 2012 19:27

Wiiihoo blev lite jobba idag :) Blir dock lite besviken eftersom jag varit där längst som extring inte får jobba men seriöst ALLA andra extringar har blivit inringda. ? Jag som varit där ett år på måndag hade ju hoppats på att få fira det med tok myc...

.

Av Lisa Andersson - 12 mars 2012 14:48

haha jaa jävlar, har suttit här o läst igenom massa inlägg, var ju tok länge sedan jag skrev nå skit nu.. haha  faan förra trollhättan resan var ju ganska högt upp på listan o i helgen var vi där igen för Freddan fyllde år, tok bra överraskningsfes...

Ovido - Quiz & Flashcards