Alla inlägg den 2 december 2009

<3

Av Lisa Andersson - 2 december 2009 18:49

I don't wanna run away but I can't take it, I don't understand
If I'm not made for you, then why does my heart tell me that I am?
Is there anyway that I can stay in your arms?



Dagen har blivit lite bätrte igen. I DO LOVE YOU!

Har just kollat på american virgin den fan fan kul ändå

Och så har ja tagit första chockladen av min super söta

men barnsliga chockladkalender. Kan bara äta en bit chocklad

så ja får försöka hinna i kapp när jag mår lite bättre.

Nu ska ja kika på riverside och andra avenyn. och tycka synd om

mig själv för min jävla hosa. som pics comming. ;)


   

vackra hagfors.


   


Min fina chocklad kalender..... och jag för nån dag sen el nå..

innan ja blev galet sjuk..


4 now. / Liisa

Av Lisa Andersson - 2 december 2009 16:28

Jaha då va man hemma igen. Mår fortfarande skit och miljoner gånger värre.

finns inte så mycket att skriva igentligen. Är hemma iaf, fick veta att dce är inte bara jag i denna by som är så här dålig. Det är flera stycken så de är säkert baconfebern... Orkar inte ens se possitivt på något idag. finns inget bra med den här dagen. så jag ska sluta nu.


bye! / Lisa



You are the only one for me!

Ovido - Quiz & Flashcards