Alla inlägg den 5 december 2009

Av Lisa Andersson - 5 december 2009 13:33

God eftermiddag på er :)

Idag var de lördag igen, den här veckan har gått så himmla fort tycker ja,

även fast jag bara legat hemma nästan. va borta 2 och en halv dag men de är de ända ja vart ute sen i söndags. o då åkte ja buss till peter satt hema hos peter och åkte hem från peter. så mycket ute har det inte blivit.

Hostan har börjart blivit bättre nu jag får sova som ja borde iaf och aptiten börjar komma tillbaka. så förhoppningsvis går ja upp mina 5 kilo som ja tappat, på ett ryck.


Pappa och Jocke åker till Östersund på måndag för jocke ska till sjukan och så ville han väl kika efter julklappar, så ja blir hemma med hunden och har hostan försvunnit ska jag jobba kväll :) skänt att få göra något igen. Sen måste jag någon dag ta mig ner till Mora och köpa julklapparna. vet vad jag ska köpa nu så det ska gå ganska fort. :D:D..


BTW. ÄLSKA VÄDRET så underbar synd att det blivit varmt igen nu, men snön ligger kvar än så länge och glittrar så fint på backen. Hoppas det kommer ännu mer nu och att de kan gå upp till våra älskade minus grader. Eftersom ja inte fått varit ute nå under kall graderna tycker jag att dom kan komma tillbaka..


sen har ja en liten fråga till er som andvänder bloggplatsen, hur lyckas man få in ett youtube inlägg i bloggen? för ja kan bara få till en länk ??? blir galen snart. :P


hihi 4 now XoXo / Liisa

 

Ovido - Quiz & Flashcards