Alla inlägg den 8 december 2009

Av Lisa Andersson - 8 december 2009 17:11

ännu bara en slapp dag fylld av längtan. Har bara glott på tv idag ch försökt blivit av med yrseln. ska damsuga lite nu och se hur mycket jag kan ansträngamig. Vill ju så gärna jobba i morgon så ja får tankarna på annat..

Jag vill inget hälldre än att gå och lägga mig och få känna dig i min närhet igen.

Vet att de är sjukt men det gör mig så glad.


Gör inget hälldre än att önska du va på riktigt..


 

Av Lisa Andersson - 8 december 2009 11:42

Fy fan vilken natt måste ja säga. Måste bara få ut mig de.

Hade en dröm i somras och nu fick jag fortsättningen. det är så jävla verkligt.

Jag kämpar och kämpar för att få henne tillbaka och i natt rymde jag med henne.

Det va helt sjukt. det va som om att ja kännde henne i min famn, och ändå har hon aldrig funnits. Det är ju bara en dröm.


Jag fröstår inte hur en dröm kan kännas så verklig. Vaknade till i morse och va alldeles svettig och tårarna rann.

Ovido - Quiz & Flashcards