Alla inlägg den 21 december 2009

Av Lisa Andersson - 21 december 2009 14:48

Hejsan :) Nu va det ett tag sen jag skrev igen :P börjar att bli kass på att ha något att skriva om. Blir väl lätt så när man bara sitter hemma och inte har något att göra. Meeen snart är det jul afton också :P ska bli gött att träffa mamma och Caine lite igen :) Just nu sitter jag bara och lyssnar på goo musik på datorn och spelat de där ävla paradise island el va de nu heter. Jag vart ju helt fast id e. Skit tråkigt meen mina plantor får bara inte dö :D Snart kommer min ö att vara hur iin som hällst. behöver bara så lite mer o få in lite mer pengar så ska vi se att allt ordnar sig me de också.  hehe


kan inte säga så mycket mer än att jag totalt älskar KID ROCK och Sheryl Crows picture :P den är ju bara helt underbar.. Den påminner om gammla minnen. Helt underbart. (: Men och andra sidan så finns det så jävla många underbara låar så jag skulle nog aldrig kunna bestämma mig för vilken som är min favorit. men enter sandman ligger väldigt högt på listan iaf.


faaan va de här året har gått fort igetnligen. Tyckte inte alls de va länge sedan vi stog där på kyrk trappan och bara var helt lyckliga. Den dagen fanns det inga bekymmer.. Och nu helt plötsligt är det Jul om 3 dagar.. och om 1 månad och 7 dagar fyller jag faaan 20 :D:D Paaaaaarty :P


Trots allt som hänt som senaste veckorna, lyckas jag ha ett leende på läpparna hela tiden. Det är så himmla skönt, att folk kan få en att le så :D Puss på er


Nu ska jag fortsätta nörda massa musik och snart är de mat och jag måste packa lite snart :)  

Ha det toppen. XoXo / Liisen i ett nötskal

Ovido - Quiz & Flashcards