Alla inlägg den 7 december 2009

Av Lisa Andersson - 7 december 2009 23:34

Hejsi :)

Dagen har varit okey idag. Tog de lungt o så helt POFF så blev de strömavbrott i 2 timmar. åkte ner på bageriet eftersom ja skulle jobba o så dog strömmen igen mitti allt när jag skulle stämpla in. *suck*

sen gickd e i gång och vi börja jobba och ja vart kass som FAN. så jävla typiskt. inte ens en timme där nere och ja håller på att skaka sönder som ett asplöv i snöstorm och höll på att svimma. så Valdis (bossen) skjusa hem mig och gav mig som order att ringa sjukhuset. gjode ja de då ? NEEeeeeeeje de hadej a inte tid mig ja la mig i min fotölj och där låg ja ända tills nu. Helt jäkla slut.

Så dagen ahr spenderats med godis och nötter framfrör tv:n med telefon i högstahugg hela kvällen. Trevligt sällskap iaf man hade när man satt där och skrev :) Pappa va ju inte så jätte social, men han var nog mest trött efter resan till ö-sund med bror min idag. men tillbaka till sms, mitt som allt var när ja fick massa sms så skickade prinsen ett. gissa mo ja blev glad. Han har blivit så go som 2 senaste dagarna att man kan tro han har gjort nå. meeeen de tror ja ju självklart inte. prinsen min är bäst han.


fast ja känner nu att ja börjar bli LIIIIIIITE för trött så nu ska jag krypa ner i min säng och hoppas på att jag ska må bättre snart. (:


Natti natti

XoXo /Liisa

Ovido - Quiz & Flashcards