Alla inlägg den 6 december 2009

Av Lisa Andersson - 6 december 2009 18:42

Hejsi :)

gårdagen:

Kräft kalas med pappa framför tv:n super mys :D:D Vi började kolla på 28 dagar men ja gick upp till tuppens inflyttningsfest vid nyhets pausen. Där uppe var de lite trevligt folk en stund, sen fick dom för sig att ta diten som bara satt och förolämpa oss så då blev vi lite arga och pikade tillbaka. trevligt. Det blev gifte mål mitt uppe i allt mellan john carlqvist och Betten östlund och ja va präst så grattis på dom. de kommer bilder på de sen. har inte lagt in dom än.

Efter mycket mycket bus så ville gina hem så då tog ja smål skjus med john och passa på att åka hem ja med.


idag har ja mest bara suttit och slöa framför datorn vid filmer då jag vart värre med hostan i natt.. de va kallt ute och min kropp gillade inte de alls. men de börjar bli bättre igen nu efter ett varmt och härligt bad. Men blir nog inge jobba i morgon som de va meningen. får ringa lisa i morgon och säga de. Tror inte de är nån mening att ja chansar och går dit p-g-a hosan o så..


Nu ska ja krypa ner i mitt täcke i gen och kika på the uninvited en gång till. men va mys. se om ja orkar kika på hela. tycker ja har tryckt av alla filmer ja sätt idag el bara spolat fram dom till de bästa delarna :P haha Fy skäms på mig.


En låt för minnernas skull, har lyssnat på den sen i går :D:D


http://www.youtube.com/watch?v=5COiY-Bge2E


Ovido - Quiz & Flashcards