Alla inlägg den 9 december 2009

Av Lisa Andersson - 9 december 2009 23:46

Jaha nyss hemkommen från bageriet typ, slutade elva så de är ju ändå snart en timme sen. fan va tiden går fort igentligen. Sitter o messar lite, försöker få någon att vara social med mig men de går inge bra "/ too bad for me..

Dagen har varit lite lättare idag, gårdagen hatar ja lika mye fortfarande.

Men jag har ju jobbat sen 14 i dag så ja har itne kunna tänka så mycket. väldigt skönt. Men just nu är ja helt övertrött och bara babblar på om ingenting typ.


sitter iaf och lyssnar på en goo låt och har vont i ryggen. Meeeeeen jag ska väl sööva snart tänke jag. om ja inte hittar på nå annat. ska ju upp i morgon med bussen till sveg för ja ska ha matte i morgon och ska på sjukan och ams :) Liisa har mye att göra i morgon..


Nee nu ska jag sluta babbla om ingenting och sätta mig i ett hörn och skämmas lite. :P


Natti natti. XoXo/Liisa


BTW, i miss you, i think.

Ovido - Quiz & Flashcards