Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Lisa Andersson - 7 mars 2010 17:19

Hejsi :)


Dåligt med uppdatering nu, vi har inge internet hemma för tillfället så de blir inte av att man tar sig in nå.

Åkte iaf ner till Max i torsdags efter praktiken.. då va pojkarna så bakis så vi åkte och käka och va bara hemma resten av kvällen. Men op fredagen skulle vi ut min älskade joppe och käka och gå på marknaden lite. Sen när vi åka därifrån så åka vi hem till "svärfar" md familj för henke och max skulle skotta lite :) Så ja satt inne och kika på tv med max ena lillasyster. Sen när pojkarna var klar ute vart med poker spel och vin / öl drickade och en fördävlig magvärk men den gick över med lite sömn några timmar senare.


på lördagen va vi hemma på dagen och sen åkte vi till Limpan och fira hans födelsedag och sen krogen. Men jag och max gick ganska tidigt. tror vi gick vid 12 pga vissa saker..


*Vissa saker är bara för jobbigt ibland med hjärtat du och jag kan de här, Men tack för att du va ärlig tillbaka <3 Jag älskar dig mer än det går att beskriva <3 för evigt och en dag, bara du och jag ^^ <3


Ska även åka hem idag men de värkar som om att jag och Max inte komma vara i härdal förens sent i kvälll/natt. Bara hoppas man orkar ta sig upp i morgon till praktiken..


4 now / Liiisa

Ovido - Quiz & Flashcards