Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Lisa Andersson - 30 mars 2010 21:03

Jag kan inte förstå att det redan har gått 3 månader, tiden har gått så fort och ändå ar vi hunnit med så mycket. Du gör mig verkligen så otroligt lycklig och jag älskar varje sekund tillsammans med dig. Jag vet att jag är bitchig och gring och inte alltid visar dig hur mycket du betyder för mig men jag vet i hela min kropp att du är den jag vill spendera mina dagar tillsammans med. Jag vet att 3 månader inte är så lång tid men för varie dag som går blir jag verkligen bara mer och mer förälskad i dig. Ditt underbara leende, dina vackra ögon, din lugnande röst, sättet du säger att du älskar mig på, ditt sjukt konstiga galenskaper,  det är bara några av alla de saker jag älskar hos dig mitt mongo.Du är den jag vill vara med.

Igår, Idag, Imorgon, Förevigt och En dag <3


 


SötPucko    MongoMax

2009.12.30

- Ett minne för livet

Ovido - Quiz & Flashcards