Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Lisa Andersson - 19 mars 2010 21:40

hejsi..


så nu är man äntligen framme i gävle. Vi har kökat på magis med linda och skruvat i hop en jävla cp stol och nu sitter vi vid datorerna och nördar.. de ser lite kul ut att båda sitter vid datorerna bredvid varandra..


Nuuuu väntas bara att sätta i hop den där hyllan eller skänken eller  vad de nu heter..


bye bye

Av Lisa Andersson - 19 mars 2010 15:11

Hejsi :)

Sitter på praktiken nu och snart en dag till avklarad.

Inte långt kvar nu sen sitter ja på bussen ner till GÄVLE igen, saknar hjärtat hur mycket som hällst nu och sp nu när jag vet att jag får träffa han när som hällst.

Ikv står de på listan att

*ÄTA !! (Lisa hungring)

*Skruva ihop byrån :D

* och massa mys :)


hihi jag längtar massor.

Så nu ska jag snart gå bort till bussen, så jag uppdaterar sen.


xoxo/ Liisa

Ovido - Quiz & Flashcards