Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Lisa Andersson - 31 mars 2010 19:50

Hejsi :)

Vilken skön dag det ahr varit idag. Allt far flytit på galat förutom att jag är så dödligt trött då ja inte fått sova riktigt 2 nätter i rad nu. gick ju mycket bättre i natt dock. Men natten innan somna jag typ 2 och vakna hela tiden och va aldeles kall svettig och jag som itne kan sova när sängen är aldeles varm vilket den var. I natt somna ja på en gång efter ja och max la på runt 12 kanske men jag har sovit oroligt tror ja. kroppen är aldeles slut och huvdet lika så, mer än vanligt iaf.Fast de kan ju bero på en annan sak också.. Meeeen Meen de märks väl snart om ja blir nå piggare, och huvudet tänker sluta snurra.


Faaan ja hålelr ju på att tvätta har helt glömta v tvättmaskinen, hoppas tvätten hinner bli torr tills innan ja går och lägger mig.. :P haha. jobigt att ha bllöta kläder på sig ju. I morgon åker ja iaf ner till Gävle igen, få se vad påsken har att erbjuda och vad man har lust att göra.. Vill inte sitta hemma en helg till iaf haha.. Jag och max är ganska lat när vi är med varandra :)


Inget verkar kunna förstöra den här dagen är så jävla glad att ja fick jobbet på furuvik. Det verkar måtstå allt idag. Så jävla skönt äre också..


Nu är det bäst att ja springer ner och fixar tvätten, men ja ska försöka blogga mer i morgon när ja kommer hem, blir väl vid 20.30 kanske. är i Gävle vid 20.00 iaf.


4 now XoXo /Liiisa

Av Lisa Andersson - 31 mars 2010 16:54

 

Ovido - Quiz & Flashcards