Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Lisa Andersson - 12 mars 2010 20:00

hejsi igen :)

Nu sitter jag hemma och skriver lite. just kollat på en film och håller på med min "sak" som bara max vet va de är :P hahaha det börjar arta sig till något nu iaf. tragiskt att det kittlas så mycket bara. får ta och göra om de sen igen, blev sista gången för den här veckan iaf.  :)


Jag har helt tappat förståndet på Killswitch engage som är ju så jävla skön. sitter och nördar dom nu elja låten tog slut just men får ha på en ny snart :) Det är fullkomlig öronorgasm ^^


Har iaf just kollat på en film, typisk "hollywood" romantik. flicka pojke kära pojke elak mot flicka, flicka ledsen, pojke inse vad han gjort och pojke be om ursäkt in för alla.. typ så va de. Skit kasst fast ändå lika gulligt som vanligt. Blir änrligen att kolla på dear john snart har längtat till att den skulle komma ut :) Hoppas kvalitet är bra.


btw så skar jag mig jätte djupt i pekfingret idag för kanske 2 timmar sen och de roligast är att tar ja av plostret blöder jag än.. hehe det händer abra massa konstiga saker för mig den här veckan.

*onsdag arbetsinterjuv - de va konstigt för att det aldrig hänt att jag ens fått svar på en ansökan förut typ.. haha

*torsdag- klia mig på lilltåg löst ovan på strumpan så lossna hela lilltå nageln

*idag skar mig i fingret och de slutar inte blöda..


Okey kanske inte så konstiga saker men för någon som är super trött just nu tycker jag att de är lite roligt och lite konstigt ^^


Nu ska jag kolla på filmen så see ya later rawk on ! / Liisa

Av Lisa Andersson - 12 mars 2010 12:16

Hejsi :)

Sitter på praktiken nu och har lunch. men har inga pengar ja så de blir inge mat för mig ^^ Sitter och lyssnar på Killswitch engage nu, fick tips på dom igår av Thomas som hjälper mig med mitt cv, och jag blev ju helt sold på en gång så klart :D

Dom är hur goo som hällst..


Har gjort klart mitt nya cv idag. Skickade de till thomas och han rättade lite fel och sa vad jag kunde ändra och inte så nu är det komplett.. ska bara in med en ordentlig bild och inte studentkortet.. hehe.


Nu tror ja att ja ska gå ut en liten sväng och se om jag kan hitta nå litet att äta iaf. är jätte hungrig..


Här har ni dom Killswitch :D Hur bra som hällst :D (Y)


 4 now XoXO / isa med L

Ovido - Quiz & Flashcards