Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Lisa Andersson - 14 mars 2010 19:55

"But you are not alone
For I am here with you
Though we're far apart
You're always in my heart
But you are not alone"


Jag kan inte hjälpa det. Jag känner mig som en jävla toffel. Det sista jag någon sin varit el velat bli. Men du får vekligen mitt hjärta att slå dubbla slag. Så mycket som vi pratar om hela tiden, att bara ligga i soffan och ställa alla dom frågor som vi gjort är så underbart utan att vi bli arg på varandra. Jag skulle lätt strunta i allt bara för att få vara tillsammans med dig jämt. Jag hoppas du förstår det hjärtat, för du gör verkligen min dag värd något extra. Igår, Idag, Imorgon, föralltid och en dag <3


         


jag älskar dig MAX GRANATH, mer än du någonsin kommer att förstå. <3

Ovido - Quiz & Flashcards