Direktlänk till inlägg 28 december 2009

Måndag 28/12

Av Lisa Andersson - 28 december 2009 17:57

Nu är man hemma från ockelbo igen :) det har varit en riktigt bra vecka :)


Vi åkte ner på tisdagen och då satt vi mest bara och tog de lungt om ja inte minns helt fel.

På onsdagen så bakade vi och klädde granen och la under paketen och så.

på torsdagen så va vi och badade först sen åt vi kolla på kalle och öppnade paket och fortfatte att mysa och spela massor med TV SPEL :P hehe jag och jocke är king. faan va kul de va

på fredagen åkte jag in till gävle med 13.26 tåget och träffade Max, och var med honom och kollade på film och prata med mera. :D

På lördagen va jag hemma bara om ja inte minns fel igen :P

och på söndagen åkte jag in till Gävle igen och va där från 11.26 och gick lit epå stan och kika och sen va ja ute i Järvsta och kollade på djungel boken och nattbuss 807 och åt riktigt god mat och prata med max :) får ju inte glömma bort de.

sen i dag så åkte jag och ocke pocke hem igen och nu har ja bara ätit och fixat med inställningar på datorn jocke köpte åt mig, som jag betalade han för själv klart :P


lite tråkigt bara men har ju inge bilder el så på den än men de kommer ska över föra lite sen så man har något :)


Puss så länge.. XoXO /Liisa

btw så fyller ja 20 om exakt en månad ;)

<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Andersson - 23 oktober 2012 23:07

Hm blev inge bättre med uppdatering trots app i telefon. Men i morgon är iaf sista dagen på praktiken tråkigt nog. Kommer sakna ungarna och fröknar. Kanske kan bli en förlängning. Max va gullig och körde mig till minnelunden idag så jag fick ändå...

Av Lisa Andersson - 26 september 2012 19:44

har haft praktik i två dagar nu och de känns toppen att ha något att göra. underbara högljudda ungar. men snart är de helg igen då får man lite pause och stunder att ta in allt somhänder och äntligen har man lite koll på vilken dag de är igen.. ...

Av Lisa Andersson - 24 september 2012 12:50

super kass på uppdatering som vanligt. men de är mycket spm har hänt senaste månaden. blev som bestämt ena dagen att ja skulle åka hem till ockelbo från max och säga upp lägenheten o veckan efter kom han och jonta och hämta alla mina saker. Så nu bor...

Av Lisa Andersson - 13 mars 2012 19:27

Wiiihoo blev lite jobba idag :) Blir dock lite besviken eftersom jag varit där längst som extring inte får jobba men seriöst ALLA andra extringar har blivit inringda. ? Jag som varit där ett år på måndag hade ju hoppats på att få fira det med tok myc...

.

Av Lisa Andersson - 12 mars 2012 14:48

haha jaa jävlar, har suttit här o läst igenom massa inlägg, var ju tok länge sedan jag skrev nå skit nu.. haha  faan förra trollhättan resan var ju ganska högt upp på listan o i helgen var vi där igen för Freddan fyllde år, tok bra överraskningsfes...

Ovido - Quiz & Flashcards