Direktlänk till inlägg 30 december 2009

en nolifers dag :P

Av Lisa Andersson - 30 december 2009 15:08

hejsi :)

Nu har jag just kollat på wallander med broder min. han kom in när de va en timme kvar :P hehe deen va grymt bra iaf.

I går hände inte mycket de va iskallt ute -30 hade vi typ hela dagendet växlade lite men de gick inte net under -27 iaf.

Skulle fått snabb besök en stund i natt men de blev inte av, dom hade visst inte tid(: meeen ja kunde inte sova riktigt ändå. Tror ja somna halv 3. och vid 3 hade dom hört av sig igen.. hehe hade ju sätt fram emot att träffa han men ibland blir deinte riktigt som man vill.. hehe


I morgon är de nyår också, blir nog bara hemma tråkigt nog. är så kallt så de känns så onödigt att gå ut och hålla på att frysa röven av sig totalt. Så man blir nog bara hemma framför datorn och ta sig någon öl med pappa..


Jag känner mig faan deppi idag, de suger som faan. Jag som  varit på topp i flera dagar och så just idag känner ja mig hur låg som hällst. vet ju dock varför meeen iaf.. Jag fattar inte varför det stör mig så mycket.. mern ibland är det väl bara så. jag får väl lära mig att stå ut med de :P hehe


Ikväll blir de nog bara lungt som alla andra dagar. meen ja längtar som faaaan till den 2 januari. "lillsyrran" fyller äntligen 18 så då blir de världens kalas. så trevligt ska de bli :D Sen den 4,de pker ja antagligen ner till Gävle igen.. har mycket att göra då när ja åker ner. Måste träffa min grisunge kevin och min kära "syster" pia. sen så funderar ja på om jag kanske ska våga gå på ett alanon möte. veeeem vet vad som händer. det beror väl lite på hur länge jag blir kvar o så.men underbart kommer de då faaan att vara :)


oj då, pappa kom just in o skällde lit epå mig :O ja hade glömmt sätta över nätverks kabeln till hans dator i natt så han kom inte ut på nätet i morse "/ dumma mig. de va för att ja va bra trött o kunde inte riktit sova så då gick ja upp till datorn en sväng i natt oo så glömde ja byta över igen..


Nuuu vet ja inte vad ja ska skriva riktigt meen ha de gött.. XoXO / Liisa


P.s Jag börjar tro att de är lite för bra för att vara sant. Meen de kan få vara de också. D.s

 
 
Ingen bild

blåbär

31 december 2009 01:04

tänker på dig jämt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Andersson - 23 oktober 2012 23:07

Hm blev inge bättre med uppdatering trots app i telefon. Men i morgon är iaf sista dagen på praktiken tråkigt nog. Kommer sakna ungarna och fröknar. Kanske kan bli en förlängning. Max va gullig och körde mig till minnelunden idag så jag fick ändå...

Av Lisa Andersson - 26 september 2012 19:44

har haft praktik i två dagar nu och de känns toppen att ha något att göra. underbara högljudda ungar. men snart är de helg igen då får man lite pause och stunder att ta in allt somhänder och äntligen har man lite koll på vilken dag de är igen.. ...

Av Lisa Andersson - 24 september 2012 12:50

super kass på uppdatering som vanligt. men de är mycket spm har hänt senaste månaden. blev som bestämt ena dagen att ja skulle åka hem till ockelbo från max och säga upp lägenheten o veckan efter kom han och jonta och hämta alla mina saker. Så nu bor...

Av Lisa Andersson - 13 mars 2012 19:27

Wiiihoo blev lite jobba idag :) Blir dock lite besviken eftersom jag varit där längst som extring inte får jobba men seriöst ALLA andra extringar har blivit inringda. ? Jag som varit där ett år på måndag hade ju hoppats på att få fira det med tok myc...

.

Av Lisa Andersson - 12 mars 2012 14:48

haha jaa jävlar, har suttit här o läst igenom massa inlägg, var ju tok länge sedan jag skrev nå skit nu.. haha  faan förra trollhättan resan var ju ganska högt upp på listan o i helgen var vi där igen för Freddan fyllde år, tok bra överraskningsfes...

Ovido - Quiz & Flashcards